Ett sted for arbeid

Dette er Mikkel.
Hans arbeidshverdag består i stor grad av å skifte mellom mange forskjellige arbeidsoppgaver og roller. Han multitasker.
UTFORDRING: Hvordan redusere tiden det tar å skifte mellom ulike oppgaver som skal gjennomføres.
Mikkel har satt opp Boards med lenker til:
- Applikasjoner for å starte sin arbeidshverdag - finne fokus
- Samle alle nødvendige dokumenter og underlag til å skrive månedsrapporter
- Finne relevant informasjon knyttet til kunder på tvers av systemer for raskt å få opp informasjonen når de ringer
- Samle informasjon til rutine/driftsoppgaver han sjelden gjennomfører

Dette er Marianne og teamet hennes.
I løpet av en dag deler dette teamet mye forskjellig informasjon mellom seg. De jobber både sammen, de deler på tvers av fag og internt i selve fagdisiplinen. Og de bruker ulik teknologi.
UTFORDRING: Det er store mengder med informasjon i teamet. Det kan være tidkrevende få alle til å være informert om riktig informasjon når beslutninger skal tas.
Marianne sitt team bruker Boards til å:
- Gi enkel tilgang til rutineoppgaver
- Gi oversikt over status med bruk av systemer på tvers av fag
- Samle relevant prosjektinformasjon å dele med alle i teamet
- I oppgaver som krever undersøkelser samles foreløpig informasjon i Boards også bygger de videre på dem etterhvert som informasjonsbildet utvikler seg
- Dele alt ett sted istedenfor per platform. Dette gjør at utskifting og onboarding av nye prosjektmedlemmer går raskere

Dette er Eivind.
Han er daglig leder i et selskap der han ønsker å forbedre måten de arbeider på. Bedriften har flere digitaliseringsinitiativ. Han vet at det er lettere å få til endring dersom sluttbrukerne blir involvert.
UTFORDRING: Det er mange som vil selge Eivind en løsning som skal effektivisere måten bedriften hans arbeider på. De har gjort store teknologi-investeringer de siste årene. Når de ruller ut ser de tydelig at hvert prosjekt løser en bit av kaken, men det er fremdeles noe som mangler.
Eivind har valgt å kjøpe abonnement på Enify. Det skal benyttes for å knytte roller, prosesser og teknologi sammen, som en felles arbeidsflate for alle ansatte.
Eivind sin organisasjon bruker Boards til å:
- Standardisere måten en rolle utfører oppgaver på
- Standardisere måten man arbeider i gitte systemer
- Til å onboarde nyansatte
- Til å forbedre samhandling