DIGITAL ARBEIDSFLATE

Bruker du mange applikasjoner i din arbeidshverdag?

Ikke kompliser arbeidshverdagen med å lete etter informasjon.

Enify lar deg og ditt team arbeidet med å finne, bruke og dele informasjon på en superenkel måte.

Du er eksperten, Enify er verktøyet.

intro-enify
Enify Boards Illustration
ENIFY

System designet for å redusere stress i din arbeidshverdag

Hvordan?
  • Ved å koble roller, oppgaver og nøkkelinformasjon på en enkel måte.
  • Gjør arbeidet mer visuelt oversiktelig 
  • Ett sted for å finne informasjon på tvers av system
  • Forenkler arbeidet med å skifte mellom roller og del oppgaver med nøkkelinnhold i team
  • Du trenger ingen kode, kun drag and drop
  • Smartere skjermutnyttelse
Find-2
FINN

En arbeidsflate for enkelt å finne informasjonen du trenger til oppgaver på tvers av alle systemer og apper. Mindre tid på å lete etter informasjon, gir deg mer tid til å bruke den.

makeboard-2
ARBEID

Du kan kombinere informasjon fra ulike applikasjoner ved å dra den inn i din Layout og lagre. Oppsettet kan lett brukes på nytt og forenkler oppstart av oppgaver.

playboard-3
PLAY

Trykk play for å få startet oppgavene dine raskt. La Enify automatisere flyten i din arbeidshverdag ved å lagre oppgaver med nøkkelinformasjon som enkelt kan gjenhentes og deles med teamet.

PRØVEBRUK

Gratis 30 dager

ingen kjøpsforpliktelser.

 

Vi forstår at du vil prøve hvordan dette fungerer i din hverdag og lar deg teste gratis i 30 dager. Denne versjonen er uten delingsfunksjonalitet. Dersom du ønsker å teste dette - ta kontakt. 


  • Tilgjengelig skjerminndeling for opp til 4 skjermer
  • Få bedre oversikt over dine kjørende apper
  • Prøv å lagre lenker i applikasjoner for gjenbruk - for test
  • Lagre informasjon på tvers av applikasjoner - for test
  • Kun tilgjengelig for web-applikasjoner

TEAM

Kontakt oss

for et pristilbud tilpasset ditt team.

 

Med Enify for ditt team får du tilgang på et sterkt verktøy som hjelper med å rydde opp og strukturere hvordan dere arbeider med informasjon i arbeidshverdagen.


  • Lage egne skjerminndelinger til alle skjermtyper
  • Tilgang til kjørende apper
  • Lagre arbeidsflyt for gjenbruk og del med andre
  • Lagre koblinger på tvers av systemer og del med teamet ditt
  • Kan settes opp for web og desktop applikasjoner
  • 08-16 CET online support
  • Mulighet for dedikert Customer success manager
  • Mulighet for eget onboarding team (for store team)
KUNDER

Å lete etter informasjon er en tidstyv

Vi bruker 16 applikasjoner for å løse en arbeidsoppgave. Jeg løser mange oppgaver ila. en dag. Enify hjelper meg med å enkelt skifte mellom oppgaver og finne informasjon.

Når vi får inn nyansatte gir vi dem gjerne opplæringsmateriell med informasjon om hvilke systemer de skal bruke. 3 måneder senere spør folk enda “hvor var det jeg fant det igjen”. Enify hjelper meg med å enkelt samle informasjonen og dele den med andre. På denne måten forenkler jeg jobben for meg og for de nyansatte.

Det er ikke det at informasjonen ikke finnes, det er bare at man må ha svart belte i en applikasjon for å finne informasjonen... Alternativt ta med en superbruker i møtene for å finne informasjonen. Med Enify sparer jeg bare en link direkte til informasjonen jeg trenger også kan jeg enkelt hente den frem igjen uten å tenke på hvordan jeg navigerte dit.

GJØR HVERDAGEN ENKLERE

La Enify være din assistent

HYBRID ARBEID

Logg inn på jobben eller på hjemmekontoret - alt er tilgjengelig fra din unike digitale arbeidsplass. 

FINNE OG RASKT SKIFTE FOKUS

​Enify gir deg muligheten til å koble informasjon, roller og oppgaver på en supersmart måte slik at det å skifte mellom oppgaver blir en lek.

SMART MULTITASKING

Din skjerm kan deles inn i ulike layouter slik at du kan arbeide med flere applikasjoner på samme tid. 

GRATISVERSJON

Vil du teste Enify gratis i dag? 

30 dagers gratis med utvalgt funksjonalitet. Ingen kjøpsforpliktelser.